Gravid på nyttårsaften 2 år på rad!

 

Igår feiret vi inn det nye året. Vi sa farvel til 2017 og velkommen til 2018.

2017 har for meg hvert et magisk år. Det var i førsten av dette året som vår fantastiske lille Mathias ble født ♡ Han ble født den 7 januar og i løpet av året som har gått har vi fått oppleve masse fint sammen med gutten våres. Alt fra hans første tann og hans første ord til at han begynte å krabbe og bevege seg altmer. Jeg er så ufattelig stolt av å få være mamma til en så nydelig liten gutt ♡

 

 

På nyttårsaften i fjor så var jeg høygravid med kun få dager igjen til termin. I år er jeg enda en gang gravid men nå er jeg ikke på nær så langt på vei. Neste lille knyte er beregnet i juni. Men jeg kan vel med hånden på hjertet si at jeg vel aldri hadde kunnet forestille meg det at jeg skulle være gravid på nyttårsaften to år på rad!

 

 

Nå gleder jeg meg til fortsettelsen på 2018. Jeg håper det blir et helt fantastisk år! Mathias startet det nye året med å ta sine aller første skritt uten støtte idag. Jeg fikk ikke fanget det på bilde da jeg satt på gulvet med armene åpne for å ta han emot. Men jeg er kjempeglad at jeg fikk se de første skrittene hans og jeg er så stolt♡

 

Klem Marlene ♡

 

#mamma #pregnant #mom #proudmom #nyttårsaften #gravid #graviditet #baby #feiring #stolt #familie #kjærlighet #love

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg