Når 4 blir 5!

Hei og god jul!

Jeg viste at det var lenge siden jeg kom med noen oppdatering men ikke at det var så lenge siden… Jeg har ikke skrevet noe her på bloggen siden 31 oktober! Mye har skjedd siden dess. Og jeg må si at det har hvert et bevist valg å ikke skrive noe i det siste. Dels fordi jeg har har hatt mer enn nok med meg selv og familien min å gjøre 🙂 Men også fordi jeg ikke vilt røpe en hemmelighet som jeg har holdt på en god stund så altfor tidlig 😉 

 

 

Mye har som sagt skjedd siden sist gang jeg skrev, og den aller største nyheten er at 4 skal bli 5. Kjæresten min og jeg har som dere vet en felles sønn, Mathias som blir 1 år i førsten av Januar. Tenk dere det! Det er allerede et år siden den lille prinsen våres ble født ♡ I tillgg til Mathias så har samboeren min en sønn på 8 år, Tobias. Men nå skal vi 4 altså bli 5. Det ligger nemlig en liten baby å vokser i magen min enda en gang ♡ Denne gangen blir det et sommerbarn hvis alt går som det skal og jeg har termin i slutten av Juni ♡

Familie og venner er blitt informert og nå tenkte jeg at det var på tide å røpe hemmeligheten også her på bloggen 🙂 Nå vil dere høre fra meg litt oftere igjen med bland annet ukentlige oppdateringer angående graviditeten.  

 

Jeg ønsker dere alle en fortsatt god jul!

 

Klem Marlene ♡

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg