Jeg og lillemann er i avisen!

 

Dere husker kanskje at jeg skrev noen innlegg angående valg av barneforsikring for en tid siden. Hvis ikke så gjorde jeg hur som helst det da vi vurderte hvilket forsikringsselskap vi skulle velge.

Jeg synes det å forsikre barnet sitt er super viktig! Men det er mange ting man skal huske på å sjekke opp. Fremforalt dekningsgrad i forhold til sykdom og uførhet.

Mathias har hvert forsikret helt siden han lå inne i magen min. Men då han var tre måneder og den gratis spedbarnsforsikringen som vi fikk gjennom Storebrand utløp så valgte vi å forsikre han i Frende. Dette var det selskap som jeg følte passet oss best.

For bare noen uker siden stilte jeg opp på en intervju rundt hvorfor jeg synes at det er så viktig at Mathias er forsikret. Les hele intervju HER!

 

Ha en fortsatt fin kveld! ❤

 

Klem Marlene ❤

 

#barn #barneforsikring #Frende # mamma #baby #forsikring #försäkring

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg