Tiden går fryktelig fort, på godt og vondt

Tiden går akkurat nå fryktelig fort. Egentlig ikke kun akkurat nå. Nei helt siden jeg først fikk vite at jeg hadde lille Mathias i magen så har tiden bare raset avgårde. Mathias blir hele 10 måneder om bare noen få dager! Om 2 måneder er han 1 år alt! Hvor blir det av tiden? Den lille babyen min begynner jo å bli en stor gutt!

 

 

Kan jo ærlig innrømme at det er på godt og vondt at Mathias vokser og blir stor. Selvfølgelig er det bra at han vokser og utvikles, ikke misforstå. Men jeg hadde ønsket at babytiden hadde hvert mye lenger. Mye, mye lenger 🙈

Men selvfølgelig er det morsomt å se at han vokser og stadig lærer seg nye ting. Han krabber ikke helt enda men han drar seg hit og dit og kommer seg akkurat dit han vil. Og rask er han blitt!

 

 

Han ler og smiler og er i stort sett blid og fornøyd. Han har lært seg å si mamma ❤ Og nå begynner han å få til å si pappa også ❤ Han har lært seg å vinke og han vinker til omtrent alle han ser. Et riktig charmtroll er han blitt. Mammas lille lykketroll. Jeg er skikkelig stolt over å være mammaen til en så fin liten gutt ❤

 

Marlene ❤

 

#mamma #aktivjente #baby #barn #familie #kjærlighet #mom #time

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg