Kk-mila goodiebag

Som dere helt sikkert har fått med dere så løp jeg KK- mila lørdagen som var. Jeg må bare si at jeg synes at dette var et super morsomt arrangement 😃 Opplegget var bra, det var bra med info i forkant av løpet og inne på stadion, underholdningen var bra og sponsorene hadde mange fine stands med både smaksprøver, goodiebags og salg av diverse produkter.

 

 

I standsen til vitahjertegod kunde man hente yoghurt med kornblanding og frisk bær. Helt supert både før og etter løpet!

I standsen til Booths Apotek hadde de et lykkehjul der man kunde vinne en liten goodiebag inneholdende mascara og håndkrem. Jeg traff riktig på hjulet og fikk med meg en slik 🙂 Etterhvert fikk jeg faktisk en til. Da arrangementet var slutt og jeg og Linda holdt på og pakke ihop tingene våres så ble vi spurt om vi ville ha en goodiebag til fra Booths. De satt nemlig igjen med noen ekstra. Og vi sa jo selvfølgelig ikke nei til det 😉

Kjempe flott med forskjellige aktiviteter og gratisprøver hos sponsorene! Hvem liker vel ikke det 😃

 

Alle som deltok i løpet fikk hver sin goodiebag og et glass bubbel etter gjennomført løp. Dette er jo en gulrot i seg selv 😉 Det var en velfylt goodiebag med mye smått og godt 😊 Det var alt fra bodylotion og ansiktskrem til proteindrink og proteinbar. Veldig koselig belønning etter veø gjennomført løp 🙂

 

 

 

Det eneste jeg kan si at jeg faktisk savnet i goodiebaggen var et eller annet fra hovedsponsoren 2XU. Jeg vet at deres produkter er dyre. Men et eller annet. Et svettebånd eller en solskjerm for eksempel.

Jeg vet at de gav vekk flere 2XU produkter fra senen og at de hadde gode tilbud i sin stand men jeg synes alikevel at de burde ha hatt med et eller annet i goodiebaggen som alle fikk 😉 Det tror jeg mange hadde satt pris på.

 

Klem Marlene ❤

 

#kkmila #løpefest #goodiebag #sponsorer #løping # trening #fitness #fitmom #mamma #aktivjente

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg