Veldig fornøyd med håret

Som dere sikkert har fått med dere så har jeg endelig fått satt i mine ekstensions 🙂 Og jeg må bare si at jeg er SÅ fornøyd! Det er lenge siden jeg hadde så her langt hår. Før mange år siden så var mitt eget hår så her langt og tjukt. Men etter at jeg klippet av det lange håret mitt i 13 års alderen så har det aldri blitt like langt igjen uansett om jeg har prøvd å spare det ut. At jeg har byttet hårfarge fra lyst til mørkt en god del ganger har vel ikke hvert direkte gunstig…

 

 

Jeg har hatt ekstensions før, dette er ikke første gangen. Men dette er første gangen som jeg har hvert så her fornøyd med resultatet. Tapefestene sitter så langt veldig godt. Festene er tynne så det føles ikke at de er der hvis man tar på håret og de er ikke ubehagelig å sove med.  Håret blander seg godt med mitt eget og fargematchen hadde ikke kunnet bli bedre.

Med tape fester så kan jeg lett ta ut håret når festene kommer for langt ned. Da kan jeg ta vekk den gamle tapen, putte på ny tape og så sette i detsamme håret på nytt. Perfekt!

 

 

 

Jeg synes det er ekstra moro å kunne gjøre forskjellige fletter og andre oppsetninger nå som håret mitt er både langt nok og tjukt nok til at resultatet skal se bra ut 🙂 Det ser ikke ut som tynne små rottehaler lenger 😂

 

 

 

Håret er lettskøtt og lett å jobbe med og det er av veldig god kvalitet.

Hvis du også er interessert av ekstensions så anbefaler jeg deg å ta en titt på utvalget hos Rapunzelofsweden. De har supre produkter til en gunstig pris. Akkurat nå har de salg og hvis du bruker rabattkode MARLENE5 så får du ytterligere 10% rabatt. Koden er kun gyldig til og med 6/8.

Et lite tips, håroljen deres er magisk og koster kun 119 kr akkurat nå 😉

 

Klem Marlene ❤

 

#hår #ekstensions #hårforlengelse #extensions #Rapunzelofsweden #hairexstensions #hair #fletter #mamma #

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg