Dagens trening: helkropp

Dagens økt gikk bra. Men den var alt annet enn effektiv. Mathias begynner å synes at det er kjedelig å sitte i stolen sin og sove eller leke imens vi trener. Han vil ikke sitte rolig, han vil være oppe og se seg rundt og følge med på hva som skjer. Så fort han blir tatt opp av stolen sin så er han blid og fornøyd og smiler og ler. Så lenge vi bytter på å utføre øvelsene og å leke med Mathias så storkoser han seg, men treningen blir ikke direkte effektiv ;)

Idag så fokuserte vi i hovedsak på bein og rygg men fikk kjørt igjennom hele kroppen.

 

 

Dagens økt:

  • Brystpress i kabel 3x12 reps
  • Dips på benk 3x12 reps
  • Knebøy med stang 5x5 reps
  • Markløft 5x5 reps
  • Sittende roing 3x12 reps
  • Nedtrekk 3x12 reps
  • Rompeløft (mage) 3x20 reps
  • Planke 3xmaks

 

 

Neste uke er planen å få til 2 til 3 styrkeøkter og forhåpentligvis 2 løpeøkter. Det er ikke alltid ting blir akkurat som jeg har tenkt men det er ihvertfall det som er planen så langt.

KK- mila er rett rundt hjørnet og jeg må faktisk løpetrene hvis jeg skal få til å løpe 10 km!

 

Klem Marlene ❤

 

#trening #jogging #fitness #styrke #løping #treningsglede #mamma

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Design laget av Silje Lien Design
hits