Barnemat: smoothie poser

Igår var vi oppe tidlig på morgenen jeg og guttene (Mathias og Tobias). Før vi satte oss for å spise frokost sammen så bestemte jeg meg for å lage ananas smoothie til Mathias som han skulle få teste i løpet av dagen.

For noen uker siden så kjøpte jeg slike smoothie poser eller hva man skal kalle det. Nesten slike som de selger i butikken med skrukork.

 

 

Forskjellen er at de jeg kjøpte er til for at man skal kunne lage for eksempel smoothie eller pure selv og så fylle posene med. Man kan derfor åpne posene og fylle på med hva man ønsker og så lukke dem igjen. Deretter bruker man skrukorken da barnet skal spise 🙂 Posene kan vaskes og brukes opp til 30 ganger. Helt genialt 🙂

Mathias likte ananas 🙂 Det var søtt og godt 😉 Og posene, de fungerte helt perfekt. Super praktiske å ha med i stellebaggen og enkle å rengjøre. 

Jeg kjøpte mine smoothie poser på Gränsens Barn i Sverige men vet at det finnes lignende også på eBay.

 

Klem Marlene ❤

 

#baby #barnemat #mamma #smoothieposer

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg