Et helt halvt år!

Idag er det den 7 Juli 2017. Det innebærer at det ikveld er et helt halvt år siden den nydelige lille prinsen våres ble født. Tiden har gått grusomt fort! Jeg synes ikke det er lenge siden jeg fikk se han for aller første gang. 6 måneder er jo egentlig ikke så veldig lang tid. Men det har skjedd så utrolig mye under de her månedene og jeg tror at det er det som gjør at det også føles ut som at tiden bare har flydd avsted.

 

 

 

 

På de her månedene så har han trollbundet oss og smeltet våre hjerter fullstendig (mitt hadde smeltet allerede før han kom ut av magen). Han er så ufattelig snill og go. Det har han hvert helt siden dag en. Han smiler og ler og er vår lille solstråle. Han våkner alltid med et smil og er stort sett blid og fornøyd.

Jeg er så utrolig glad og stolt over å få være mammaen hans. Over å få ta del i livet hans. Over å få se han vokse og utvikkles. Jeg er heldig.

Jeg trodde ikke at det gikk ann å elske noen så mye som hva jeg elsker han. En mammas kjærlighet for barnet sitt er helt klart ubeskrivelig ❤

For litt over et år siden viste jeg ikke om deg. Nå kunne jeg for alt i verden ikke tenke meg et liv foruten deg. Mamma elsker deg Mathias ❤

 

Marlene

 

#mamma #proudmom #stolt #heldig #baby #nyfødt #kjærlighet 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg