Nødvendig nytt til Mathias

Igår så gikk bankkortet varmt. Men kun fordi jeg har kjøpt litt nytt til Mathias. Nødvendige ting. Han er blitt så pass stor nå at han trenger en egen spisestol. På den måten kan han sitte ved spisebordet og delta i måltidene sammen med resten av familien. Det er også litt enklere å mate han da han sitter på en egen stol enn da han sitter på fanget mitt.

Jeg kjøpte en Stokke Tripp Trapp stol. En gammel klassiker kan man vel si. Stol, babysett, spisebrett og dyne til stolen kom på en hel del. Men det er likevel den stolen jeg føler er mest verst pengene. På denne stolen kan man justere høyden på både sete og fotstøtte så den kommer han til å kunne bruke i mange år. De fleste andre stoler jeg har sett har ikke denne muligheten.

 

 

 

 

 

Han likte seg veldig godt i den nye stolen sin. Det syntes godt på han at han koset seg da han kunde sitte sammen med oss ved bordet 🙂

I tillegg til stolen så kjøpte jeg en Stokke bærsele. Jeg har et bæresjal og en babybjørn sele som jeg har fått lånt men Mathias liker seg ikke i noen av dem. Han vil helst ikke bli bært med ansiktet snudd mot meg. Han vil kunne seg seg rundt og følge med på hva som skjer. Med selen jeg kjøpte igår så har jeg muligheten til å bære han begge veier i tillegg til at jeg kommer til å kunne bære han på ryggen da han blir større (9-12 mnd).

 

 

 

 

Vi testet ut selen så fort vi kom hjem fra butikken igår og han så ut til å storkose seg. Å da er mammaen hans selvfølgelig fornøyd 😄

Uansett om det sved å bruke nesten 4000 kr på en stol med tilbehør og en sele så er jeg fornøyd med kjøpet. Stolen kommer han til å kunne bruke i lang, lang tid og selen kommer vi til å ha stor bruk for både her hjemme og da vi drar på ferie i sommer 🌞

Klem Marlene ❤

 

#Stokke #bæresele #tripptrapp #stol #baby #utstyr #nytt

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg