Øvelser med minibands?

I det siste så har ganske så mange lest et innlegg jeg skrev for en god stund tilbake. Et innlegg om Booty Builder minibands. Små strikker som passer helt perfekt til blant annet beintrening. Av den anledningen er jeg litt nysjerrig på om det finnes interesse for flere innlegg og videoklipp med øvelser som man kan gjøre med de her strikkene? Hvis dere ønsker det så skal dere får det 🙂

 

 

Jeg lurer også på om det er noe spesielt innenfor trening og helse som dere er interessert av å lese mer om? Ønsker dere videoklipp av øvelser og treningsøkter som dere selv kan teste ut? Ønsker dere treningstips? Tips på forskjellige intervall økter? You name it! Gjerne legg igjen en kommentar med dine ønsker 🙂

Til uken så kommer jeg til å legge ut ihvertfall en intervalløkt. Og så kommer jeg til å dele to brødoppskrifter med dere 🙂 En på scones med tørket frukt og en på et brød som er fullproppet med masse sunt og godt 😉

 

Ha en fortsatt fin kveld! Jeg setter stor pris på alle deres tilbakemeldinger ♥

 

Klem Marlene♥

 

#trening #minibands #helse #tips 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg