Tre nydelige kjoler!

For to dager siden da vi var en liten tur på Nordby før å shoppe litt sommerklær til Mathias, blant annet, så fikk jeg tre helt nydelige sommerkjoler av kjæresten min ❤🌸

Jeg har veldig få kjoler som er typiske sommerkjoler og jeg hadde før nå ikke en eneste lang kjole. Nå har jeg tre 😊 Jeg følte meg skikkelig fin og feminin i alle kjolene. Jeg som for det aller meste skroter rundt i treningstøy 😉

 

Kjole 1 (VILA 299 kr)

 

 

 

Kjole 2 (Sisters Point 499 kr):

 

 

 

 

Kjole 3 (Sisters Point 599 kr):

 

 

 

 

Jeg fant alle tre på Cassels på Nordby senteret. To av de er fra Sisters Point og den tredje fra Vila. To av dem passer like godt å bruke til hverdags som til fest og den ene brukte jeg igår da vi var ute og spiste for å så feire at kjæresten min har bursdag på fredag. Den tredje er litt for fin for å bruke til hverdags etter min mening. Den vurderer jeg å bruke i et bryllup som vi er invitert til i august 🙂

 

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem Marlene ❤

 

#kjole #sommerkjole #mamma #familie #feminin #kjæreste #baby #klær

10 kommentarer

Siste innlegg