Bedre sent enn aldri

Bedre sent enn aldri, det er vel sånn det heter? Dåpen til Mathias var den 9 april. Først idag har jeg endelig fått sendt ut alle takk kort.

Ikke før at det er blitt glemt bort. Nei rett og slett fordi vi hele tiden sagt at vi skal sette oss og lage de sammen. Eller ikke lage dem, men velge ut hvem bilder som skulle brukes og hvilken tekst. Men det er faktisk ikke ofte at vi har hverken tid eller ro i kroppen til å få satt oss ned å faktisk ta tak i slike ting.

 

 

 

Forrige uke så satte jeg meg ned og fant frem noen bilder jeg likte og laget et eksempel på hvordan jeg kunne tenke meg at kortene skulle se ut. Tommy syntes de så fine ut og så bestemte vi deretter en tekst sammen. Med noen få klikk på pcn så var kortene både laget og bestilt. Og bare to dager senere så landet de i postkassa 🙂

Og nå endelig så er de postet! Bedre sent enn aldri 😉

 

Klem Marlene ❤

#dåp #takk #baby #barnedåp

2 kommentarer
    1. Vi hadde dåp 11 juni, men har helt glemt ut takkekortene. Takkekort for fødsel var jeg rask med, men tregere denne gang. Men har helt glemt det ut. Heldigvis er det fort gjort å glemme, og bedre å være sent ute enn å ikke sende i det hele tatt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg