Vinneren er…

Søndag kveld og vi kom hjem fra Sverige for bare noen timer siden. Guttene sover i sengene sine og jeg holder på å pakke opp. De vil komme et innlegg med en oppsummering av helgen i Sverige imorgen. Men akkurat nå så trenger jeg å slappe av litt. Egentlig så er jeg bare innom fordi det er på tide å trekke en vinner av min siste giveaway her på bloggen. Jeg synes jo det er skikkelig gøy å kunne gi noe tilbake til dere, mine lesere, som følger bloggen. Den heldige vinneren av en sunscreen lotion og en sunscreen gel fra VAADI er Irene Zakariassen! Gratulerer så mye! 🙂

 

 

Til dere som ikke vant den her gangen, bedre lykke neste gang! Hvis noen av dere er interessert av VAADI sine produkter så ta en titt HER. De har alt fra solkrem, til hudpleie og dusjkremer. Jeg er veldig fornøyd med både hudkremen jeg brukte under graviditeten min og de her solkremene. 

 

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem Marlene ♥

 

#sol #sommer #VAADI #hudpleie #solkrem #sunscreen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg