Røntgen

Idag har jeg hvert på sykehuset og tatt røntgen av hånden min. Eller av begge hendene egentlig. Det er kun den høyre hånden jeg har vondt i men de skal sikkert ha bilder av begge før å så kunne sammenligne.

 

 

Jeg håper faktisk at de finner noe galt. Det er mye bedre at de finner noe som de kanskje kan få gjort noe med enn at jeg skal gå og ha kjempe vondt og ikke vite hva det kommer seg av. Spesielt som smertene kommer helt uten videre. Jeg klarer lissom ikke å finne et mønster i hva det er som gjør at jeg får vondt.

Jeg føler at det er litt mye “feil” med den her kroppen før tiden. Ikke noen store greier men alikevel. Høyre hånden som er vond, navelbråkket og høyre skulderen min. Men nå er jeg ihvertfall kommet meg et skritt videre. Eller flere skritt. Jeg har hvert på røntgen før hånden, jeg har fått en henvisning til operasjon for navelbråkket og jeg har fått øvelser for å så trene opp muskulaturen rundt skulderen min. Nå er det bare å vente å se hva som skjer.

 

 

Til tross for diverse skavanker så er humøret på topp 😉 Ting hadde kunnet hvert langt, langt verre 🙂

Marlene ❤

 

#røntgen #sykehus #vondt #operasjon 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg