Babysvømming

Idag var det siste gangen på babysvømmingen. Og det var nære på at vi ikke rakk det! Mathias våknet 06:30 og ville ha mat. Jeg tok han opp i senga våres og han spiste litt før han sovnet om igjen. Kl 09:00 sov han fortsatt. Jeg syntes det var deilig å bare ligge ved siden av han å slappe av. 09:15 så fløy jeg opp av sengen, først da husket jeg nemlig babysvømmingen. Siden den startet kl 10:30 så ble det brått litt travelt. Frokost det rakk jeg ikke, det fikk bli en banan i bilen på vei dit.

 

 

Siden Mathias hadde både sovet og spist så var han på skikkelig godt humør og han svømte og dykket som en liten fisk 🙂 Det er veldig moro å se. Han har hatt veldig stor fremgang siden den første gangen på kurset. Da begynte han å gråte veldig fort og virket veldig usikker på alt som var nytt og fremmende. Ikke vær han glad i å bade hjemme heller på det tidspunktet. Nå storkoser han seg både i badekaret hjemme da jeg og han bader sammen og i bassenget på kurset. Han har gått fra å være veldig usikker til å bli en skikkelig badeentusiast 🙂

 

 

Egentlig synes jeg det er litt trist at kurset er slutt. Det har gått veldig fort. Men vi får være flinke til å vedlikeholde hans interesse for å bade under sommeren og frem til neste kurs begynner til høsten 🙂

 

Marlene ❤

 

#baby #babysvømming #mamma #proudmom #barn #familie #kjærlighet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg