Pause i treningen – ihvertfall over nyttår

Opprinnelig postet 29/12-2016

 

Idag har jeg og Linda hvert en liten tur på treningssenteret. Ikke for å trene men for å ordne med litt andre ting. Dere kommer til å få vite hva om ikke så altfor lenge men inntil videre så er dette hjemlig. Akkurat nå så tørr jeg ikke trene ellers hadde jeg gjerne gjort dette også. Akkurat nå har jeg pause, ihvertfall over helgen.

 

20161229_124034

 

Det er ikke det at jeg ikke tørr å trene fordi jeg er redd at det skal være skadelig for meg eller barnet mitt. Nei, ikke i det hele tatt. Men jeg har hørt og lest at det å trene kan fremprovosere en for tidlig fødsel. Ikke at det hadde hvert veldig tidlig hvis lille gutt bestemte seg for å komme ut nå, det er kun 1 1/2 uke igjen til termin. Men jeg har ikke lyst til å sette igang noe nå i helgen. Jeg ønsker helst å få gå helt frem til termin. Men hvis jeg ikke får det så ønsker jeg ihvertfall at jeg skal få gå til over helgen. Jeg vil helst slippe å føde på nyttårsaften.

Jeg har ingen som helst planer for nyttårsaften så jeg er ikke redd for å gå glipp av noen festligheter. Jeg vil bare at lillegutt heller skal bli født tidlig på året enn sent. Ihvertfall så sent som det skulle bli skulle han komme i løpet av de neste tre dagene. Jeg ønsker heller at gutten min blir blant de eldste i klassen sin, en den aller yngste. Jeg syns at barna begynner skolen veldig tidlig. Og jeg må si at jeg foretrekker at barnet mitt får begynne skolen som seksåring enn som femåring.

Dette er ikke noe jeg kan bestemme, han kommer når han kommer. Men jeg tenker ikke ta noen sjanser når det kommer til det å fremprovosere ting. Det er unødvendig, så akkurat nå får det bli en liten pause i treningen. Hvis han ikke bestemmer seg for å komme ut i løpet av helgen så kan jeg jo fint trene til uka igjen 🙂 Jeg må bare huske på å ta det langt roligere siden jeg føler at kroppen begynner og bli sliten og ikke tåler fult så mye lenger.

 

 

20161228_221110

20161228_221314

 

Nå skal jeg ta en kveldstur med denne trøttisen. Bare fordi jeg ikke skal trene betyr det ikke at jeg skal sitte hjemme på sofaen hele helgen. Hverdagsaktiviteten lenge leve! 😉

 

Klem Marlene ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg