Dette fikk jeg i julegave av kjæresten min

Opprinnelig postet 26/12-2016

 

Til tross for at kjæresten min umulig kunde ha funnet på en julegave som toppet gaven jeg fikk ifjor så stopper han aldri å overraske. Denne julen så fikk jeg nemlig en av mine favorittparfymer og et gavekort. Ikke et hvem som helst gavekort, men et gavekort hos Haslien fotografene. Sammen med gavekortet så fikk jeg også en time for fotografering den 28 desember. Tanken bak gavekortet er at jeg skal få foreviget graviditeten. At jeg skal få tatt ordentlige gravid bilder som jeg kan ha som minne av den her tiden for resten av livet. Han er god gutten min ♥

 

20161226_151215

 

20161226_152101

 

Det er kun 2 dager igjen til den 28. Så jeg har fått beskjed om at jeg må se på nettsiden til fotografen for å finne ut av hvem type bilder jeg vil ta. Det finnes jo så utrolig mange flotte bilder! Både standard gravid bilder og akt bilder. Jeg kommer til å bli nødt til å sitte og titte og tenke en god del på dette. Både idag og imorgen.

Det virket som om kjæresten min ble fornøyd med sine gaver han også. Uansett om han fikk langt fra så fine gaver som meg. Han fikk mest praktiske ting som han bruk for i julegave av meg. Bland annet så fikk han nye truser, en pysj og et parfyme sett.

 

20161226_151251

 

Dette er en parfyme han ikke har brukt tidligere men som jeg syntes luktet veldig godt 🙂 Det var en litt krydderi duft og det vet jeg at han liker.  Jeg hadde også skrevet et veldig personlig brev til han som jeg tror og håper at han satte pris på. Noen ganger er det enklere å formulere tanker og følelser i ord skriftlig enn muntlig. Jeg tror og håper at han vet hvor mye jeg elsker han. Men det er alltid fint å få høre at man er satt pris på.

 

Marlene ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg