På julaften var det et år siden han gikk ned på kne!

Opprinnelig postet 26/12-2016

 

Dagen igår var det et år siden vi forlovet oss. Et helt år siden! Et helt år siden fikk jeg den fineste gaven jeg noen gang har fått. Forrige julaften så fikk jeg et veldig personlig og romantisk gave. Et brev som betydde veldig mye for meg. Et brev som jeg kommer til å ta være på for evig. Et brev alt for personlig for at jeg skal dele det her på bloggen. Noe er og forblir personlig og mellom to mennesker.

Sammen med dette brevet så fikk jeg en vakker forlovelsesring og mannen min som gikk ned på kne. Noe jeg aldri hadde trodd ville skje. Det var den fineste julegaven jeg noen gang har fått og jeg husker denne kvelden som om det var igår. Jeg husker så veldig godt hvor glad og rørt jeg ble. Gledestårene som rant nedfor kinnene mine samtidig som jeg ikke kunde slutte å le.

 

FB_IMG_1482663078472

 

Denne julaftens kvelden vil jeg huske for all fremtid. Lite viste jeg og vi den kvelden at vi denne julaften, et år senere, skulle sitte og vente på ankomsten av enda et familiemedlem. Våres felles barn. Det tror jeg ikke at noen av oss hadde forventet. Men jeg er like lykkelig nå som den kvelden og jeg gleder meg veldig til barnet våres kommer. Og jeg ser frem mot vår fremtid sammen som kjærester, foreldre og familie ♥

Marlene ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg