Babyshower og bleiekake

En av mine beste venninner, Anja, skal ha barn i slutten av Juni. Idag så overrasket jeg og noen venninner henne med en babyshower. Hun ble veldig overrasket og det hele ble veldig vellykket. God mat, god kake, morsomme leker og hyggelige folk 🙂 Jeg koset meg masse og det tror jeg at hovedpersonen også gjorde 🙂 Hun fikk mange pene gaver til den lille jenta ho har i magen. Jeg gleder meg masse på hennes vegne for jeg vet jo akkurat hva hun går i møte ♥

Lille Mathias var med på babyshoweren han også 🙂 Han oppførte seg eksemplarisk den lille godingen min. Alltid like blid og fornøyd og en glede å ha med på ting. Men han var trøtt og sliten etter en lang dag og sovnet fort da vi kom hjem.

 


 

 

Jeg bestemte meg for å lage en bleiekake til Anja allerede da jeg bestemte meg for å så arrangere babyshoweren. Jeg synes at det er en veldig morsom gave. Og det går å gjøre den ganske så personlig også siden det går å lage den akkurat slik man selv vil. Og hva man putter oppi “kaken” bestemmer man jo helt selv:) 

 

 

Jeg tror at jeg brukte mellom 6 og 7 pakker med bleier til denne kaken. Men de kommer til å få bruk for hver eneste en 😉 I tillegg til bleier så puttet jeg en rangle, en bilderamme å putte hånd- og fotavtrykk i, en kosebamse, smokker og babyolje oppi kaken. Jeg tror og håper at det falt i smak 🙂

 

 

Det var veldig morsomt å lage denne kaken. Jeg elsker å lage ting selv og til dette formålet så var det kjempegøy 🙂 Skikkelig kos å ordne med rosa sløyfer, og cellofan 🙂

Anja fortjente den her dagen. Hun fortjente å bli gjort stas på snill og god som hun er. Nå gleder jeg meg til vi får treffe den lille jenta hennes og til Mathias får en ny lekekamerat 🙂

 

Klem Marlene ♥

6 kommentarer

Siste innlegg