Stille og rolig søndag

Idag har det hvert trist vær ute i hele dag. Det inspirerer ikke til særlig mye utendørsaktivitet så det har blitt dårlig med det. Vi stod opp ganske så sent og tok en rask tur til Sverige på formiddagen for å handle litt. Tobias skulle i bursdag klokken 15 og mens han var borte så passet vi på å få gjort litt her hjemme. Tommy har bært inn ved som vi fikk hjemkjørt idag og jeg begynnte og rydde innendørs her hjemme.

 

 

På tirsdag skal vi få besøk av en megler som skal ta en ny verditakst på huset nå som vi har pusset opp i andre etasje. Meglerne selv har sagt at det ikke er nødvendig å rydde og vaske noe spesielt før han kommer, men man vil jo selvfølgelig at det skal se ordentlig ut hjemme uansett. Første inntrykket har jo en betydning for helhetsinntrykket tenker ihvertfall jeg. 

 

 

På kvelden så bakte jeg muffins med havregryn og eple som vi spiste sammen før guttene satte seg for å spille litt FIFA før leggetid. Jeg tok en lenger kveldstur med Eroc istedenfor. Det er deilig med frisk luft bare man kommer seg ut og fremforalt så var det deilig å få beveget seg litt etter å ha spandert større delen av dagen innendørs med å rydde og vaske. Og Eroc han trengte å få komme seg ut å strekke litt på benene han og. 

 

 

Nå sitter jeg her i sofakroken og enda engang så er det søndag kveld. Enda en uke er til ende og imorgen starter en ny uke. En ny uke som jeg skal starte med å ringe til NAV for å finne ut litt mer om foreldrepenger og permisjon for at jeg skal vite om jeg skal søke om 80% eller 100%. Nå er det nemelig kun noen få uker igjen før søknaden skal sendes inn. Det er noen flere ting jeg skal sjekke opp imorgen. Men det skal jeg fortelle dere om ved en senere anledning 😉

 

Ha en fortsatt fin kveld♥

Klem Marlene ♥

 

#trening #kosthold #gravid #Familie #dream #kjærlighet #lovelife#personligtrener #PT 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg