Pep talk Monday!

 

Mandag formiddag igjen. Helgen går virkelig fort. Jeg syns alle helger forsvinner med et blunk men da man kun har fri en dag i helgen så er helgen slutt nesten før du rekker å skjønne at det er helg.

Etter å ha startet den her dagen med en ordentlig frokost så er jeg klar for å møte resten av dagen. Gi hver dag en god start gjennom å få i deg frokost på morgenen det er et lite tips fra meg til deg 😉

 

 

Men mandag betyr ikke kun at helgen er over. Mandag betyr at vi starter på en nye uke. En ny uke med nye utfordringer og nye muligheter. Jeg har bestemt meg for at dette skal bli en bra uke og da skal jeg også gå inn for at det skal bli det. Ingenting kommer av seg selv. Hvis man skal nå sine mål kreves hardt arbeid, vilje og pågangsmot. Det krever tid og tålmodighet. Og sist men absolutt ikke minst, en god porsjon stahet for å ikke gi opp hvis det under perioder føles tungt og vanskelig. Ikke la noen fortelle deg at ting er umulig. Drøm stort og følg dine drømmer!

 

 

 

Det var dagens pep talk fra meg til deg 🙂

Ha en fantastisk mandag og en fantastisk uke!

 

Klem Marlene ♥

 

#monday #gravid #healthyliving #trening #fitness #kosthold #matglede #personligtrener #PT #Familie #kjærlighet

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg