Booty Builder Mini Bands

Forrige uke så kjøpte jeg meg et sett med strikker for å bruke til hjemme trening. Disse strikkene heter Booty Builder Mini Bands og er utviklet av produsenten til treningsapparatet Booty Builder. Disse strikkene har vi hatt på senteret i en periode og jeg har brukt de både i egentrening og i treningen av mine PT kunder. Booty Builder Mini Bands er uten tvil de beste strikkene jeg har testet. De kommer i tre forskjellige motstandsnivåer og er merket med “Lett”,”Middels” og “Tung”. Den letteste strikken passer perfekt til nybegynnere mens den tyngste strikken sørger for at også den godt trente får skikkelig med motstand. Strikkene er av norsk merkevare og laget i naturgummi som ikke hverken lukter noe spesielt eller krøller seg sånn som strikker gjerne gjør. Kvaliteten på strikkene er veldig god, utfra hva jeg har sett, og ved riktig bruk skal det mye til for at de skal bli ødelagte.

 

 

Booty Builder har ett enkelt mål, det er å la deg bygge den perfekte rumpa, dette gjelder da det kommer til både apparatet og strikkene. Med disse strikkene kan hvem som helst få en skikkelig treningsøkt uavhengig av utgangspunkt og tidligere treningserfaring. Man kan bruke strikkene i en mengde øvelser for å bygge rumpe, som for eksempel knebøy og hipthrust, men også i mange andre øvelser med fokus på å styrke andre deler av muskulaturen rundt om i kroppen.

Strikkene tar ikke stor plass hverken i treningsbaggen eller i reisevesken så du kan ta dem med hvor du enn skal for å sikre deg en effektiv treningsøkt. Strikkene leveres i en liten sort silkepose som du kan putte dem oppi etter bruk for å vite hvor du har hver og en av dem.

 

 

Vil du også ha ditt eget sett med Booty Builder Mini Bands? Du finner dem til bra pris hos X-life gjennom å klikke HER.

Vet du om noen flere som vil ha? Bestill et 6-pakk istedenfor et 3-pakk og spar 50 kroner 😉

 

Imorgen kommer et eget innlegg med videoklipp av forskjellige øvelser du kan gjøre med disse strikkene. 

 

Klem Marlene ♥

 

#trening #fitness #bootybuilder #minibands #gravid #Familie #helse #healtylifestyle #lovelife 

4 kommentarer
    1. Lilli: Det skjønner jeg godt 🙂 Det er helt super! 🙂 X-life er de jeg har funnet med best pris på de. Jeg fikk kjøpt de nesten til innkjøps pris gjennom jobben ellers hadde jeg kjøpt dem der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg