Frisk og eksotisk smoothi bowl

 


 

Hei kjære lesere! Idag er det torsdag og jeg skal ikke på jobb før kl 15 så nyrer en stille morgen her hjemme. Tommy har jobbet natt og ligger å sover så det er kun jeg og Eroc som er i farta.

Igår kjøpte jeg hjem mye forskjellig frukt da jeg var i butikken for å kunne lage meg smoithi til frokost idag. Har mikset og trikset meg frem til en ny oppskrift med bla. mango og ananas. Den er søt men frisk. Gjerne test den ut!

 

Oppskrift:

Gir 2 store eller 4 små porsjoner.

Ingredienser:

♦ 1 stk banan

♦ 200 gram ananas 

♦ 100 gram mango

♦ 2 dl biola med jordbær smak

♦ 2 msk linfrø

 

 

Putt alle ingredienser i en mikser, eller i en bolle og bruk stavmikser, i ca 1 minutt. Vips, så er den klar for å nytes. Hvis du vil ha den kaldere så er det et lite tips å kutte opp frukten på forhånd å forvare den i kjøleskapet alternativt å putte noen isbiter oppi mikseren.

 

 

Kan fint helles opp på glass å drikkes, men vil du ha en matigere variant så heller du den opp på bolle og serverer sammen med litt frokostblanding, eller frukt og nøtter for eksempel. Den matigere varianten passer utmerket godt til frokost. 

 

 

Håper dere liker den! 🙂

 

Ha en fortsatt fin torsdag!

Klem Marlene ♥

 

#trening #kosthold #gravid #Familie #dream #kjærlighet #lovelife #helse #healtylifestyle 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg