Nytt til prinsen ♡

God kveld kjære lesere! Håper dere har hatt en fantastisk fredag. Igår så nevnte jeg at jeg skulle hente et stellebord etter jobb. Det gjorde jeg. Jeg har siden flere måneder tilbake sett ut et stellebord på IKEA som jeg ville ha. Men har ikke hatt penger til overs til å kjøpe det enda siden det har gått en del kroner til oppussing og kjøp av seng og garderobeskap etc i det siste. Igår formiddag da jeg satt å scrollet litt på Facebook så dykket det opp et salgsinlegg med akkurat det stellebordet! Det så like pent ut som nytt og siden jeg fikk det for under halv pris så var det ikke så mye å lure på. Så nå kan vi krysse av enda en ting på lista over hva vi trenger å inforskaffe. 

 

 

Idag etter jobb så vasket jeg vegger og tak på barnerommet og fikk satt stellebordet på plass. Jeg syns det er kjempe pent og at det gjorde seg veldig bra på det lille rommet.

 

 

Igår fikk jeg enda mere hjemmestrikket til babyen. Enda en av mine PT kunder hadde strikket til meg. Et nydelig vognteppe med fletter på. De er så snille og gode mine underbare PT jenter!

 

 

Enda en ting som er nytt til lill prinsen er en vognpose/bilsete pose som jeg fikk hentet idag. Denne tror jeg kommer å gjøre nytten sin da vi skal ut å gå tur på kalde vinterdager. Den ser utrolig varm og god ut og jeg ønsker nesten at jeg kunde ha hatt en slik i bilen til meg selv!

 

 

Med både stellebord og kommode på plass så ser ikke rommet fullt så tomt ut. Rommet er jo ikke så stort så det kommer ikke til å bli all verdens plass til ting. Men vi kommer til å få plass med det viktigste. Det kommer til å få plass en liten seng og litt annet smått og godt i tillegg til stellebordet og kommoden.

 

 

Skal se om jeg kan finne noen søte Disney motiver som går å sette opp på veggene for å pynte rommet litt. Finner jeg ikke noe så får det bli til å tegne litt selv. Å så må jeg jo sette opp noen søte små gardiner også ♥ Har et bilde oppe i hue av åssen jeg vil at det skal se ut når absolutt alt er ferdig.

 

Ha en fortsatt fin fredag der ute!

 

Klem Marlene ♥

 

#lovelife #gravid #Familie #dreams #helg #kjærlighet #mamma 

16 kommentarer
    1. Å så morsomt at du fikk tak i stellebordet du har ønsket deg 🙂
      Her holder jeg på å montere ned alt av barne utstyr som var klart, så får bygge redet 2 ganger i løpet av svangerskapet 😛 Hehe
      Men gleder meg til å få alt på plass igjen i en ny leilighet med en ny start 😀

    2. Katharina: Ja! Kjempe fornøyd 🙂

      Det kommer til å bli kjempebra bra skal du se. Bare dere kommer på plass i ny leilighet så får dere en ny start på 2 måter 😉

    3. Ja, skal bli fantastisk herlig 🙂
      Gleder meg som ett barn på julaften, så i morgen skal dagen gå til å pakke ned resten så vi er klar til neste helg 😀

    4. Ja, kommer hun på termin 22.Desember så blir det en spesiell jul også med familien, for da er vi blitt en familie selv og skal være sammen med resten av familien samtidig som vi skal bli kjent med ett nytt menneske, men jeg gleder meg sånn til alt som kommer frem over at jeg håper det går litt fortere, men samtidig når jeg ser at det på tirsdag bare er 10 uker å 2 dager igjen til termin så syns jeg det kan gå litt saktere 😛

    5. Ja, gleder meg veldig 🙂
      Å så spennende, de sier jo at første gangs gravide stort sett går på overtid. Å jeg tenker at babyen kommer når den kommer å er klar 🙂 Vil jo gjerne ha henne ut til julaften så vi kan feire første julen som en familie, men vil hun være litt lenger så er det greit så lenge hun ikke kommer på selve julaften 😛 Hehe

    6. Katharina: Ja jeg har også hørt det 🙂 Men så har jeg mamma som sier at hun har fått alle tre 2 uker for tidlig 😉 Men jeg håper lille knyte holder seg i magen til i januar og ikke får før seg å komme ut på nyttårsaften for eksempel 😉

    7. Her har både jeg å lillebror kommet på termin, så blir spennende å se om jeg har arvet det av mamma 😛
      Samboeren min vil helst at hun blir inne til Januar, da han ikke vil at hun skal komme i Desember, for da blir hun liksom den som blir sist 18, den som sist får lappen osv 😛
      Mens mamma å bestefar vil at hun skal komme 18.Desember for det er bursdagen til bestefar, å siden det blir hans første oldebarn vil ha gjerne ha det på bursdagen sin, siden han ikke fikk bli oldefar før han ble over 60, han ville helst bli bestefar det året han ble 60 😛
      Så her har vi mange datoer som er ønsket ^^

    8. Katharina: Hahaha ja det var mange forskjellige ønsker 😉 Jeg vil ikke ha 2 uker for tidlig 😉 jeg vil gjerne ha til termin litt av den samme grunn som samboeren din. Så siden termin er den 10 januar så håper jeg han holder seg der inne hvertfall over nyttår 🙂

    9. Hehe ikke sant 🙂
      Jeg har lyst på både i Desember og Januar, vil ha i Desember da jeg vil være ferdig med graviditeten, men Januar fordi hun ikke skal være den som blir sist med alt 😛
      Men så lenge hun kommer frisk å rask så klager jeg ikke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg