Kveldsøkt og energi påfyll

God kveld, kjære lesere! Dagen idag ble sånn ca som planlagt. Har ikke rekkt å vaske så veldig mye her hjemme bare så det får jeg ta imorgen. Hadde glemt å ta med treningstøy når jeg dro på jobb på morgenen idag så fikk ikke trent direkte etter jobb som var planen min. Men det fikk bli en kveldsøkt istedenfor. Etter det at sengen blitt hentet og at Eroc hadde fått seg en promenad.

Idag fokuserte jeg på å trene ben og rygg. Dagens økt så ut sånn her:

♠ Knebøy med stang 3 x13

♠ Markløft 4 x10

♠ Leg exstension 4 x 8

♠ Nedtrekk 3 x 12

♠ Bekkenhev med strikk rundt knærne 3 x 12

♠ triceps press med stang 3 x12

 

Tørr ikke løfte for tunge vekter eller benytte meg av for mye buktrykk akkurat nå uten bruker heller lettere vekter/ motstand og flere repetisjoner. Jeg vil underholde kroppen og holde den sterk og i god fysisk form men jeg vil ikke gjøre noe som ikke er bra for barnet og heller ikke noe som gjør at jeg får større plager med bekkenet.

 

Siden det har gått i et idag så har jeg ikke hatt noen tid til å lage noe veldig mye mat. Men det finnes enkle, raske og sunne alternativer å ta til da tiden ikke strekker til. Idag for eksempel så fikk det bli en bolle med Biola, hjemmelaget frokostblanding og kiwi før trening som mellommåltid. Sunt og godt og rikt på energi. 

 

Etter treningen så måtte jeg ha i meg litt mer ordentlig mat og slengte ihop eggehakk som jeg spiste sammen med mager cottagecheese og kirsebær tomater. Sunt og rikt på proteiner, dvs bra påfyll etter trening. Raskt, enkelt og mye bedre enn ferdigmat!

 

Ha en fortsatt fin kveld ♥

 

#trening #gravid #lovelife #fitness #momtobe #familie 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg