Siste innspurt

Fortsatt ikke i form. Føler meg smått svimmel og slakk. Igår kveld ringte de og spurte om jeg kunde komme på jobb idag. Det var ingen andre som kunde ta vakten min. Jeg sa jeg skulle prøve. Siste gangen jeg så på klokken inatt så var klokken nærmere halv fire. Alarmen stod på kl 05:00. Jeg bråvåknet klokken 07. Jeg har ikke registrert at alarmen har ringt i det hele tatt. Fikk på arbeidsklærne, slengte ned en appelsin i baggen og kjørte så på jobb. Nå er jeg klar på jobb for idag. Jeg har fått beholdt alt jeg har spist idag men jeg er fortsatt ikke i form. Føler det på hele kroppen, har mest lyst til å gå å legge meg igjen. Men som alltid så finnes det ting som må gjøres.

Snekkeren kommer tilbake til uka for å hjelpe oss gjøre klart i 2 etasje. Det er siste innspurt nå, i slutten av neste uke så kommer “forvandlingen” av soverommene i 2 etasje til å være over. Da er det bare opp til oss å få på plass all innredning. Men før det så må det siste soverommet tømmes på alt som er igjen der inne, og skråtaket skal males. Så nå, på vei hjem, så skal jeg kjøre innom butikken for å kjøpe maling til det. Vi skal også få ordnet alt inne på Tobias sitt nye rom. Sette sammen de nye møblene vi kjøpte på IKEA her om dagen og få ting på plass. Akkurat nå så ser det ut som at det har hvert bombenedslag der inne siden vi har hvert nødt til å sette en del ting der for noen dager. Men siden han kommer hjem til oss på mandag igjen så må vi få ordnet opp i rotet før den tid så at han kan ta rommet sitt i bruk og ikke blir nødt til å lage stier eller klatre over ting for å komme seg frem til sengen sin. Vi har litt å ta tak i denne helgen. Men det blir bra når det blir klart. Og neste helg da sover vi i den nye sengen våres på våres nye soverom <3

Denne sengen er det vi har kjøpt oss. Bildene er hentet fra IKEA sin nettside siden vi ikke har fått pakket opp eskene hjemme enda. Tror den kommer til å gjøre seg perfekt på soverommet våres. Og så praktisk med skuffene under 🙂



#lovelife #familie #gravid #homesweethome #kjærlighet 
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg