Superservice!

Kan starte det her innlegget med å fortelle at det her innlegget er ikke sponset på noen som helst måter. Det jeg skriver her er min egen mening utfra hva jeg selv har erfart idag.

Litt tidligere idag så satt jeg og ordnet med designet på bloggen min. Har funnet ut av at det ikke er helt enkelt å lage et eget design og få det akkurat som jeg vil. Kom til å tenke på en konkurranse på facebook som jeg deltok i forrige uke der de gav bort et bloggdesign fra Mdesignet til vinneren. Søkte opp Mdesignet på facebook og fant ut at de selger forskjellige bloggdesign. Sjekket litt og fant så et design som jeg likte og tenkte ville passe meg og bloggen min. Bestillte dette og fikk kodene med en eneste gang. Følgte så instruksene og vips så så bloggen min helt annerledes ut 🙂

Det var bare en ting som ikke stemte. Når jeg skulle endre logo til navnet på bloggen min så ble navnet for langt og la seg over linkene til andre ting. Det så helt rart og tullete ut. Prøvde å få det til noen gangen men gav til slutt opp. For 2 nesten 3 timer siden så fant jeg frem innlegget fra konkurransen og spurte der om noen der kunde hjelpe meg å få det til. Fikk svar fra Mike Andrew Alfredsen, daglig leder i Mdesignet på noen få sekunder. Jeg skrev og forklarte mitt problem og han hjalp meg å finne ut av det der og da. Han hjalp meg også å endre på noen flere ting i designet for at det skulle bli mer tilpasset innholdet i bloggen. Jeg skrev hva jeg ville ha annerledes å han hjalp meg endre på det, en ting av gangen. Ikke nok med det, han foreslo også noen forandringer som gjorde at hele oppsettet så mye ryddigere og renere ut! 

Dette kaller jeg SUPER SERVICE! Ikke mange som hadde tatt seg tid til å hjelpe en kunde å ordne å styre med slike ting en søndag kveld. Stort takk for hjelpen! Jeg er kjempe fornøyd med designet og kan varmt rekommandere andre å kjøpe sitt design hos Mdesignet. Sjekk ut deres facebooksiden: https://www.facebook.com/Mikkaldesignfoto/?fref=ts

#service #helg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg