Om meg

Jeg heter Marlene Hagberg, og er jenta bak denne bloggen. Jeg er en glad og hardtarbeidende jente på snart 33 år, som bor og arbeider i Sarpsborg. Jeg bor i en liten enebolig sammen med min lille familie bestående av kjæresten min, Mathias (våres felles sønn) og Tobias (min bonus sønn). Til sommeren vil familien våres utvides med enda et mirakel ♡ Enda en liten godgutt ♡

Jeg arbeider som Personlig trener, resepsjonist og instruktør på et treningssenter og har en minst sagt aktiv hverdag da treninger er et av mine største interesser også på fritiden. Utenom familie og trening så er jeg også veldig interessert av helse, kost, hudpleie, hår og dyr.

Her på bloggen min vil dere får et innblikk i min hverdag, graviditeten og familielivet. Dere vil kunne lese om trening, jobb, skjønnhet, kost, helse og andre ting jeg interesserer meg for. Du er mer enn velkommen til å følge meg, og dersom du lurer på noe – ikke nøl med å spørre 🙂

4 kommentarer
    1. Heidi Gustad: nå går det helt fint å følge meg på blogg.no 🙂 Klikk deg inn på følg meg så kommer det opp som et alternativ i menyen 🙂 Hvordan får jeg til å følge deg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg