Bling :)

Min telefon, en Smasung S6 ble ødelagt for noen uker siden. Fikk etter en ukes tid kjøpt meg en ny telefon og passet på å oppgradere til en Samsung S7 i samme slengen for jeg har lest og hørt at den skal være så mye bedre (gjenstår jo å se). Dekselet til min gamle telefon gikk jo selvfølgelig ikke an å bruke uten at AUX inngangen ble dekket over. Når jeg var i butikken og hentet ut den nye telefonen så prøvde en av selgerne å få meg til å kjøpe et deksel der, for de hadde jo så mange fine som han sa. Han viset meg hva de hadde å velge imellom og det var vel 4-6 stykk som alle sammen så prikk like ut unntatt fra fargen (grå, brun, lyse brun, sort, hvit…). Alle like kjedelige! Sa jeg ville ha noe som så litt morsommere ut å han i butikken så ut som et spørsmålstegn å syntes ikke å skjønne hva jeg mente i det hele tatt. Dro hjem og sjekket Ebay istedenfor og der fant jeg kjempemange fine etter bare noen klikk 🙂 Og til en fjerdedel av prisen 😉 Kan hende det ikke er like god kvalitet men allikevel. De jeg syntes var penest/søtest kostet HELE 67 kr stykk så jeg bestilte to forskjellige 🙂 Og idag ca 3 uker senere så kom de i posten. Så langt kjempefornøyd, de ser ut akkurat som på bilde i annonsen. Det er plass for bankkort/førerkort etc å det er et pluss. Får bare håpe at de holder en stund og at ikke all bling detter av med en gang.

#bling #telefon #helg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg