Feedback

God morgen! Fikk overraskende mye positiv feedback på innlegget jeg postet igår ♡ Var forberedt på at det ikke skulle falle i god jord hos mange. Ikke alle som liker at man deler så personlige ting åpent på nett. Men jeg tenker at hvis min historie kan være til hjelp for noen eller hjelpe til å skape forståelse for problemet med spiseforstyrrelser så hvorfor ikke dele den? Takk for fine kommentarer og meldinger både her og på Facebook ♡

Igår kveld brukte jeg litt tid på å endre litt på designet på bloggen min. Jeg  er ikke noe dataproff kan man trygt si og det tok mange forsøk og lang tid for jeg fikk det som jeg ville. Men nå er det mulig for dere å gå direkte til Facebook og Instagram gjennom å klikke på linkene under headeren min 🙂 På Facebook siden kommer jeg til å poste alle innlegg som legges ut på bloggen. Koselig hvis dere har lyst å like siden og følge meg der ♡

 

Rakk en lenger morgentur i solskinnet sammen med Erocen min før jobb idag. Herlig start på dagen!! 🙂 Nå er det dags for noen timer på jobb før vi skal se på guttungen spille fotballcup i ettermiddag 🙂 Ha en fantastisk lørdag!

#Familie #Snartmamma #Gravid #Helse #Helg

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg