Snart halvveis! Tiden den fyker avgårde!


Igår da jeg og Tobias var ute og syklet så streifet det meg, nesten som lyn fra klar himmel, at jeg er jo faktisk snart halvveis. Jeg er i uke 20 nå! Satt å så på youtube sammen med guttungen for å se sånn cirka hvor stor babyen er inne i magen akkurat nå. Syns det hele er ganske fantastisk egentlig 🙂

Glad at vi har fått kjøpt inn barnevogn og bilsete allerede. Barnerommet har vi startet på og jeg er overbevist om at det kommer til å bli bra da det blir ferdig. Uansett om det er langt igjen og mye mer ting som må kjøpes inn så begynner noen av brikkene å falle å plass. Har sett ut et stellebord på Ikea som jeg vil ha. Det går å gjøre om til en vanlig hylle da vi ikke trenger stellebord funksjonen lenger og det er jo veldig smart og praktisk. Vugge eller sprinkelseng skal også ordnes med etterhvert. Og en kommode som vi kan legge alt babytøy i 🙂 Men må vente til barnerommet blir klart så vi har noen plass å gjøre av ting på. 

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S29828090/

Har allerede fått litt smått og godt av noen venninner. Og mer blir det jo da vi begynner å kjøpe inn alt det vi trenger. Jeg syns det er ille morsomt med hjemmelagede ting også, det blir så mye mer personlig når det ligger litt tid og anstrengelse bak det. En venninne har strikket et helt babysett som jeg har fått og det er helt nydelig ♡ 

Holder selv på å strikker babyteppe nr. 2 i ordningen 😉 Slike ting vet jeg jo at vi kommer til å trenge flere av. Får kjøpe inn litt og litt hver måned nå helt frem til jul. For til jul da vil jeg være ferdig, og da skal sykehusbaggen stå ferdigpakket. Man vet jo ikke helt hvor lenge det lille knyte lar seg vente på ♡

#gravid #familie #lovelife #kjærlighet #lengter #glede

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg