Julegave?

Nå er det ikke mange dagene igjen til jul. Har fortsatt ikke kjøpt alle julegaver å lurer litt på når jeg skal få tid til å gjøre det.. Jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe engang. Det hadde hvert så mye enklere å gå i butikken å kjøpe gaver hvis man faktisk viste hva man vill gi bort. Eller hva den som skal få gaven ønsker seg for den sakens skyld. Ingen av dem jeg skal kjøpe gave til har klart å si en eneste ting de ønsker seg, og egentlig har de jo alt de trenger.

 

Har tenkt litt på det her med å gi bort opplevelser istedenfor materielle ting. Det tror jeg mange hadde satt pris på. Spesielt siden samfunnet idag er blitt sånn at er det noe du vil ha så kjøper du det, du ønsker deg ikke ting til jul flere måneder i forveien som hva man gjorde da jeg var mindre. Kunde ønske meg en ting lllaaannnnggggttt før jul. Men da viste jeg jo at jeg ikke hadde mulighet til å kjøpe eller få den tingen tidligere.. However… Men jeg syns at mange opplevelser koster litt vel mye med tanke på at det er jo ikke kun en person man skal kjøpe gave til når det er jul. Det er ganske mange personer som man skal gi gaver til på en og samma dag! Bedre med bursdagsgaver… De er litt mer spredt utover hele året..

 

Nå lurer jeg egentlig på om dere sitter på noen gode tips og forslag på hva man kan gi til kjeresten sin, mamma, pappa, søsken, svigerfar etc. Alle forslag er velkomne 😄☺

#familie #gave #jul #kjerlighet

2 kommentarer
    1. Gå inn på http://youwish.no/ .. Der har dde masse i forhold til opplevelser i alle prisklasser.. Vet ikke med samboeren din men om han er glad i øl så har de ølsmaking, ølbrygging og sånne ting.. Masse fine gaver der.. 🙂 Ellers er jeg enig med deg.. Det er vanskelig å kjøpe når man ikke trenger noe.. Flaxlodd er fin gave 😀 Gavekort på Dickens, Sarpen eller andre resturanter.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg